08.04.2015 08:08

Kodex

1) Tento web je tvořen bezúplatně a ve volném čase. Při jeho vzniku se mu snažím věnovat, alespoň hodinu denně. Baví mě to a nemám s tím zatím sebemenší problém.

2) Je psán "tak jak mi zobák narost" a nejspíš s množstvím pravopisných chyb a s absencí slohové úpravy. Případné upozornění, na do očí bijící hrubky nebo návrh korekce slohové skladby a podobně, uvítám na svém emailu.

3) Web slouží jako moje virtuální paměť, záloha informací a obrazového materiálu. V tomto duchu je také tvořen a leckde se na něm setkáte se subjektivním hodnocením či mým osobním postojem.

4) Jakékoliv kopírování obsahu je povoleno. Budu jen rád, pokud z webu někdo načerpá užitečné informace nebo inspiraci. Tak jako já čerpám jinde. 

—————

Zpět


Kontakt

Da Way

Pro různé info, pomoc s organizací cesty nebo zapůjčení map a průvodců jsem k dispozici.

instagram : davidoslav


Anketa

Tak co, je to zajímavé?

Ano (123)
5%

Ne (738)
32%

Nevím, nemám čas číst kdejakou ptákovinu (1 444)
63%

Celkový počet hlasů: 2305